Jak zrobić AWATARKA? tutorial niespodzianka od uczennic!

Dziewczyny z moich zajęć technicznych zgotowały mi nie lada niespodziankę. Jakiś czas Kamila zagadała mnie na fejsie prosząc abym obejrzała ich filmik instruktażowy na zajęcia filmowe i wyraziła swoją opinię. Oczywiście się zgodziłam i z wielkim zainteresowaniem zaczęłam oglądać filmik.
Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że dziewczyny zrobiły filmik instruktażowy, krok po kroku przedstawiający kolejne etapy powstawania naszych filcowych stworków. Z minuty na minuty uśmiech na twarzy się powiększał, a na koniec to już mi się w ogóle zrobiło bardzo przyjemnie ;)
Dlaczego?
A zobaczcie sami!!!



Poza tym myślę, że jeśli są osoby, które chciałaby a nie wiedzą jak się za to zabrać to teraz jest okazja - zgodnie ze wskazówkami uczennic z Pielgrzymowic! 
Maja i Kamila - bardzo Wam dziękuję! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz