Akcja awatarkowa na konferencji Inspiracje

Na początku wakacji w dniach 2-3.07.2015 odbyła się w Warszawie już trzecia koneferencja Inspir@cje.
Miałam okazję opowiedzieć o naszej pielgrzymowickiej akcji awatarkowej.
Przy okazji mogłam także pokazacć Wasze fantastyczne wytwory - filcowe stworkopotworki cieszyły się niezwykłą popularnością.

Tutaj moja prezentacja:




A na stronie portalu Edunews możecie obejrzeć całe moje wystąpienie. Serdecznie zapraszam:  http://www.edunews.pl/nowoczesna-edukacja/innowacje-w-edukacji/3134-potwornie-duzo-emocji  


1 komentarz:

  1. Wspaniale! Jeszcze raz mogłam wrócić do tych sympatycznych chwil. Moje dzieciaki są już w klasie IV, ale sądzę, że Waszą niespodziankę pamiętać będą zawsze. Podrzuciłam oczywiście link na bloga. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń