Pszczółka Maja czy Gucio?

Niniejszym przedstawiam wszystkim genialny wyrób filcowy Marcina z klasy III b!
Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem!
Marcin wymyślił sobie, że jego breloczek to będzie pszczoła! Bardzo lubię takie innowacje, dlatego od samego początku, zafascynowana pomysłem, podglądałam kolejne etapy narodzin naszego filcowego pupila;)
Efekt końcowy jest powalający!
Marcin wykorzystał wełnę czesankową, z której ufilcował kulkę, filc prasowany oraz organzę białą, którą wykorzystał do wykonania skrzydełek oraz malutkie drewniane koraliki. 
Najlepsze w Marcinie jest to, że on jak sobie coś wymyśli w swojej głowie, to potem to wykona, nawet jeśli na początku pomysł ten wydaje się zupełnie odjechany w kosmos.
Marcin już nie pierwszy raz wykazał się kreatywnością i zmysłem artystycznym. Mam nadzieję, że to nie ostatnie jego dzieło!!!
REWELACJA!




Chciałam także na łamach tego bloga, podziękować Marcinowi za inspirację;)  Nasze zajęcia techniczne będą ewaluowały!
Cieszę się, że potraficie wyjść poza schematy - stworzyć coś zupełnie nowego, innego, nieprzewidzianego!

2 komentarze: