Zestaw Jarmarkowy

No i stało się to, czego się obawiałam. Prima Aprilis nas zaskoczył i coś mi się wydaje, że nasz jarmark będzie bardziej w aurze zimowej niż wiosennej, ale cóż...
Termosy mam naszykowane, kawa i herbata będzie nas grzała, także mam nadzieję, że dzień będzie należał do udanych;-) A jeśli ten jarmark nie wypali, to będzie kolejny.
Udało mi się skompletować nasz jarmarkowy zestaw rękodzielniczy. Fajny, prawda??
Naprawdę macie się czym chwalić!!!

Jeszcze raz oficjalnie:

Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko na gminnym Jarmarku Wielkanocnym, który odbędzie się 1 kwietnia w godzinach 14.00-18.00 przy Gminnym Ośrodku Kultury w Pawłowicach.
Dla osób, którym bardzo spodobają się wyroby uczniów, istnieje możliwość zamówienia wybranej rzeczy! Na pewno sprawi to dużo radości "młodym rękodzielnikom"!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz